[Plug] yliko gia to lab

Mikros Mpitsoulos trikalitos at gmail.com
Sat Jan 26 19:40:09 EET 2008

Dimitris Bousis wrote:

> To synedrio einai teli martiou , dld exoume arketo kairo na
> organw8oume opote Count me in...
> Kati allo :
> Sto proigoumeno meeting rwtisa gia ta pc pou pirane ta paidia gia to
> lab kai mou eipane nomizw gia xalasmenes o8ones . Exw na prosferw mia
> palia o8oni 15'' Philips Brilliance 105 pou pisteuw pws douleuei mia
> xara (exw na tin doulepsw 3-4 mines) .
> *//*

episis exo mia othoni sony crt pou paizei
kanei merika palava kamia fora an allazeis analisi alla tin douleia tis
tin kanei

isos perisepsoun kai kapioi palioi diskoi 20 - 40 gb kai mnimes sdram

episis exo ena palio pc pou elega na to kano debian mirror kai na to
valo stin estia
tha mporousa akoma kai na ferno to antigrafo tou sto lab gia na mporoume
na stinoume sfaira mixanimata
an exei kapoios empeiria se stisimo tetoiou mixanimatos na to kanoume ...

ta palia teyxi tou linux format (1-10) tou ellinikou den ta exei kaneis?