[Plug] SOLVED: Re: Παλιά PC για το εργαστήριο

Spiros Christoforos-Libanis libanis at ceid.upatras.gr
Sat Jan 12 18:51:57 EET 2008

On Jan 12, 2008, at 3:12 PM, Michael Iatrou wrote:

> When the date was Saturday 12 January 2008, Spiros Christoforos-
> Libanis

> IMHO, δεν αξίζει τον κόπο αν είναι κάτι
> λιγότερο από P3 :-)
>

> --
>  Michael Iatrou

Λοιπόν, πήγαμε, πήραμε γυρίσαμε:

Όταν πήγαμε (Τέτα, Χρήστος, Πάνος,
Σπύρος) βρήκαμε έναν τεράστιο σωρό
από παλιά μηχανάκια ibm και εκτυπωτές dot
matrix. Πάνω που πήγαμε να
απογοητευτούμε, κάνουμε μια γύρα στον
σωρό και είδαμε οτι είχε και μερικά
κουτιά με atx board.

Για να μην τα πολυλογώ, μεταφέραμε στο
εργαστήριο 4 crt οθόνες που λειτουργούν
(τις δοκιμάσαμε, είναι 2 15άρες και 2
17άρες), 5 (αν δεν κάνω λάθος) pc τα οποία
δεν δοκιμάσαμε, στο ένα λείπει
τροφοδοτικό, και ένα laptop oliveti, το οποίο
το έχω σπίτι, μπας και βρω κανένα
συμβατό τροφοδοτικό.

Αν έχει όρεξη κανείς μέσα στη βδομάδα,
ας πει να πάμε για κάνα τρίωρο να