[Plug] Παλιά PC για το εργαστήριο

Paris parisz at freemail.gr
Sat Jan 12 00:27:22 EET 2008

H απάντηση είναι η εξής

/Γεια σας,/
/Αν θέλετε μπορείτε και αύριο να έρθετε (σάββατο) να δείτε και τους
υπολογιστές και τα παιχνίδια./
/Βρισκόμαστε στο εργοστάσιο ΠΑΛΑΤΙΝΟ στο μονοδένδρι. Θα είμαι εδώ./
/6972269798
2610241284/
/Γιώργος Σινογεώργος.

/Εγώ δυστυχώς δεν έχω αυτοκίνητο τόσο για την μεταφορά όσο και για να
πάω μέχρι εκεί.Είμαι πρόθυμος και διαθέσιμος βέβαια αν χρειαστεί
βοήθεια!Επομένως καλό θα ήταν κάποιος που να έχει τα μέσα να
επικοινωνήσει μαζί του για λεπτομέρειες