[Plug] 1η παρουσίαση - διαδικαστικά

Paris parisz at freemail.gr
Sat Dec 1 15:37:21 EET 2007

Για τον χώρο μπορώ να βοηθήσω εγώ.Δεν θέλει πάρα πολλά για αρχή
πάντως.Ένα από τα κυριότερα ειναι η εγκατάσταση διανομών.Είναι και τα
φώτα και ο πίνακας βέβαια αλλά πιο δευτερεύοντα.Υπολογιστές υπάρχουν
εκεί αλλά δεν είναι σεταρισμένοι, οπότε δεν ξέρω αν μπορούμε να
βασιστούμε σ' αυτούς για τον προβολέα.Γενικά για αρχή πάντως ας
γράφονται οι ανακοινώσεις σε forum σχολών κτλ, αλλά καλό θα ήταν στο
άμεσο μέλλον να δημιουργηθεί μια σελίδα για το PLUG που να μπαινουν
ανακοινώσεις εκει.Νομίζω ένα domain είχε κατοχυρωθεί κάποια στιγμή.