[Plug] Meeting

Giannis Kozyrakis trv at freemail.gr
Sun Nov 18 14:30:30 EET 2007

ithilgore wrote:

> Auto eprepe na eixame kanei hdh giati ka8e fora analwnomaste sth lista
> mono kai to meeting den kanonizetai pote telika.
> Twra einai ligo arga gia na poume kuriakh ( shmera ) opote proteinw
> Tetarth apogeuma. ( kata tis 6 + , 7 einai kalh wra pisteuw )
> Epishs prepei na kanonistei na er8ei sigura kapoio apo ta paidia pou
> exun kleidia gia ton xwro gia na anoiksei.
>
>     ithilgore

Την Τετάρτη στις 4 είναι αυτό το event:

http://www.myprotia.gr/community/viewtopic.php?t=7777

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ-ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

Προσκαλούνται όλα τα μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας να παρευρεθούν στην
εκδήλωση που διοργανώνεται από φοιτητές του τμήματος Ηλεκτρολόγων
μηχανικών και Τεχνολογίας Υπολογιστών

την ΤΕΤΑΡΤΗ 21 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2007 στο αμφιθέατρο ΗΛ4 ώρα 16:00 με θέμα:

«ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ LINUX»

Θα συζητηθούν θέματα ανοικτού λογισμικού, την ιστορική εξέλιξη των
λειτουργικών που βασίζονται σε GNU-General Public License(GPL) και των
εφαρμογών που είναι και αυτά υπό την ίδια license (GPL, GNU-Project)
Μετά την παρουσίαση θα γίνει επίδειξη από τους φοιτητές πάνω στο
λειτουργικό Linux για εφαρμογές αντίστοιχες και ίδιες με αυτές που
τρέχουν σε περιβάλλοντα Windows.

Σας περιμένουμε όλους εκεί!!!

Γενικά θα παραβρεθούν πολλά άτομα που έχουν έρθει στην plug και θα
θέλουν να έρθουν και στην συνάντηση, οπότε καλο ειναι να γίνει κάποια
άλλη μέρα γιατί δε ξέρω μέχρι τι ώρα θα κρατήσει!

Επίσης όποιος θέλει μπορεί να έρθει την Τετάρτη στην αιθουσα ΗΛ4 στους
ηλεκτρολόγους, για μια πολύ εισαγωγική παρουσίαση στον κόσμο του linux
και κουβεντούλα.

Γιάννης
trv