[Plug] τριτη + toshiba fix

Paris parisz at freemail.gr
Sat Apr 21 21:54:34 EEST 2007

Δεν νομίζω ότι κανείς είχε σκοπό,οταν πρωτοξεκίνησε η ιδέα,να
μαζευόμαστε κάθε φορά και να συζητάμε για τον χώρο ή για διανομές.Απλά
για να επιτευχθεί ο απώτερος σκοπός ενός lug πρέπει να υπάρξει και μία
κάποια οργάνωση.Όταν είχαμε πρωτομαζευτεί μια ιδέα ήταν να καθιερωθούν
κάποιες φορές μέσα στον μήνα "σεμινάρια" από κάποιους σχετικούς πάνω σε
ένα θέμα σε πιο άσχετους (π.χ κάποιος είχε προσφερθεί να γίνει κάτι
τέτοιο για bash).Όταν όμως λόγω της κατάστασης που επικρατεί αυτή την
στιγμή,δεν μπορείς να ξέρεις αν θα ρθουν πάνω από 4 άτομα δεν γίνεται να
κάνεις κάτι τέτοιο.Επίσης όταν δεν υπάρχει αρκετός κόσμος ούτε για
project μπορείς να συζητήσεις,ούτε για άλλα θέματα που απαιτούν ομάδα.

Όποιος λοιπόν ενδιαφέρεται,ας έρθει αυτή την Τρίτη διότι πέραν από τις
αγγαρίες (που πλέον είναι σχεδόν σίγουρο ποιοι τις κάνουν :P) θα
στήσουμε και τα μηχανήματα.Αυτό σημαίνει ότι θα συναρμολογηθούν,θα
περαστούν διανομές (όποιος θέλει φέρνει) και θα δικτυωθούν (αρκεί ο
σπύρος να φέρει το τροφοδοτικό του switch).Νομίζω πως αυτό είναι κάτι
δελεαστικο για όποιον ασχολείται με linux, μιας και τα install fest
είναι μια κύρια ασχολία των lug.