[Plug] Ερώτηση

madmetal madmetal75 at gmail.com
Wed Apr 18 14:48:24 EEST 2007

ok :) μιας και θυμιζει λιγο install fest ( θα ειναι γιατι τα περισσοτερα
μηχανηματα που εχουμε στο χωρο θελουν εγκατασταση και ρυθμιση..)
απλα επειδη πολλοι εχουν περασει απο το χωρο αλλα λιγοι ειμαστε μονιμοι
ειναι η πρωτη προσπαθεια να γινει μεγαλη συναντηση παλι με σκοπο να
μιλησουμε..
1) αν και ποσοι θα γινουμε μελη στον hellug.
2) οργανωση του εργαστηριου (κλειδια - προγραμμα κλπ)
3) ειμαστε συλλογος? ομαδα? χωρος για καφε?
4) τι αποριες εχει ο καθενας...
κλπ κλπ... οποιος θελει βεβαια ερχεται και για καφε απλα , αλλα πρεπει
ορισμενα θεματα να θιγουν..
οποτε ελατε οσοι περισσοτεροι μπορειτε και φερτε κοσμο με καλη διαθεση και
ολα θα γινουν..

Στις 18/4/2007, Elias Diab <diab at master.math.upatras.gr> έγραψε: