[Plug] Άκρα του τάφου σιωπή...

madmetal madmetal75 at gmail.com
Sat Apr 14 18:30:12 EEST 2007

χαιρετω!
με προλαβες...
πιστευω οτι λογω καταληψεων διακοπων κλπ υπηρχε μια στασιμοτητα..
καλο ειναι οταν με το καλο γυρισουμε ολοι την επομενη εβδομαδα να εχουμε μια
συναντηση να επανακαθορισουμε τι θα γινει και ποιοι τελικα ειμαστε..
σκοπος για εμενα δεν ειναι το ποσοι ειμαστε αλλα το ποσο θελουμε να
δουλεψουμε και τι τελικα θελουμε να κανουμε..
θα ξαναπω οτι οσοι εχουν ακομα ενδιαφερον για το ολο εγχειρημα ας στειλουν
ενα απλο mail ωστε να δουμε ποσοι ειμαστε..
σαββατο 21 απριλιου ημερα χουντας και παοκ ειναι η προτινομενη απο εμενα για
την συναντηση...
θα εχει βγει και το feisty fawn :P
ελπιζω σε ανταποκριση..

Στις 14/4/2007, Paris <parisz at freemail.gr> έγραψε: