[Plug] Επόμενη συνάντηση την Τρίτη

madmetal madmetal75 at gmail.com
Wed Jan 31 19:33:34 EET 2007

απο εδω και περα μιας και ο χωρος ειναι ετοιμος και ολα βαινουν καλως το
εργαστηριο θα ειναι ανοιχτο προκαθορισμενες μερες και ωρες ωστε να μπορει να
ερθει και οποιος θελει (αρα να το κανουμε γνωστο σε πολλους ποιες μερες και
ωρες και που ειμαστε)
απο εκει και περα τι μπορει να γινεται αυτες τις ημερες.
απο το απλα να γνωριζομαστε σαν ομαδα μεχρι να γραφουμε κωδικα.
αναλογα με την διαθεση το χρονο και τα ατομα.
πχ το σαββατο ανακαλυψαμε οτι ειμαστε μαζι με τον παρη στην μεταφραση ενος
προγραμματος και δουλευαμε μαζι.
προτασεις και για το τι αλλο μπορουμε να κανουμε εκεινες τις μερες και
γενικα τι θα  κανουμε απο εδω και περα μπορουμε να τις συζητησουμε με ενα
καφε στην υπογα :P

Στις 31/1/2007, Elias Diab <diab at master.math.upatras.gr> έγραψε: