[Plug] Επόμενη συνάντηση την Τρίτη

madmetal madmetal75 at gmail.com
Wed Jan 31 03:10:35 EET 2007

ειχαμε συμφωνησει να ειναι ανοιχτος ο χωρος καθε τεταρτη και σαββατο απλα
αυτη την τεταρτη δεν γινοταν.
συμφωνω οτι ηταν παραληψη μας η μη ενημερωση για σημερα..
προτεινω το σαββατο που ετσι και αλλιως θα γινει συναντηση να ορισουμε
ακριβεις ωρες πχ σαββατο 5μμ και να μπουνε υπευθυνοι οι οποιοι θα
αναλαμβανουν να ανοιγουν το χωρο και να ειναι εκει.
αυτο το σαββατο αν δεν εχει καποιος προβλημα μπορω να αυτοπροταθω (:P)

Στις 31/1/2007, Christoforos-Libanis Spyros <libanis at ceid.upatras.gr>
έγραψε: