[Plug] Συνάντηση την ερχόμενη Τετάρτη 24/01

madmetal madmetal75 at gmail.com
Mon Jan 22 02:01:24 EET 2007

ειμαι μεσα.
θα φερω και αλλα cd με διανομες και linux format, οτι αφισα μπορω να βρω και
κομματια απο υπολογιστες.
καλο ειναι οποιος ερθει να στειλει mail να ενημερωσει και τι μπορει να φερει
καθως και να ενημερωσει οσο κοσμο μπορει να ενδιαφερεται.

Στις 21/1/2007, Christoforos-Libanis Spyros <libanis at ceid.upatras.gr>
έγραψε: