[Plug] Omada ergasias: proetoimasia ergasthrioy

madmetal madmetal75 at gmail.com
Thu Jan 11 21:19:45 EET 2007

ειτε παρασκευη ειτε σαββατο δεν εχω προβλημα.
αρκει να μαζευτουμε 2-3 ατομα και να το τελειωσουμε..
εγω ειμαι μεσα για οποιαδηποτε ωρα το παρασκευοσαββατοκυριακο (εκτος ωρων
για μπαλα)
απλα δεν εχω ιντερνετ να απανταω συχνα αλλα θα με ειδοποιησουν για το ποτε
ειναι η συναντηση.

Στις 9/1/2007, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε: