[Plug] Omada ergasias: proetoimasia ergasthrioy

Christoforos-Libanis Spyros libanis at ceid.upatras.gr
Sun Jan 7 12:57:29 EET 2007

Αν δεν βρέθηκε κάποιος, μην ανησυχείς, όλο και κάποιος θα βρεθεί στις
επόμενες βδομάδες (μπορεί και εγώ να ανέβω μέσα στον επόμενο μήνα).

Προσωπικά θα φέρω άμεσα στο εργαστήριο μια οθόνη ibm crt 15''. Θα έχω
νεότερα (ελπίζω μέχρι τέλος της εβδομάδας) για μια ενδεχόμενη δωρεά
κάποιον αξιοπρεπών μηχανημάτων.