[Plug] Omada ergasias: esoteriko seminario

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Thu Dec 21 15:46:23 EET 2006

On 12/21/06, Constantine D. Kardaris wrote:
> Για να μην σκοτωνόμαστε άδικα γιατι όλοι μπορούν να πούνε κάτι για όλους η ύλη
> των σεμιναρίων ας βασιστεί πάνω σε neutral θέματα με reference το το Linux
> Doc Project http://tldp.org/ και σε γενικότερα θέματα.
> Στο τέλος μπορούν να γίνουν αναφορές και για συγκεκριμένους package
> managers,tools κλπ κλπ

Όσο και να μ' αρεσουν τα flames (ειδικά όταν κάποιοι φαίνετε να
πειράζονται τόσο πολύ), θα συγκρατηθώ και θα προτείνω μερικά θέματα
που εγώ θεωρώ βασικά:
1) Basic bash usage
2) Bash Scripting
3) Vim
4) Regular expressions

 Για τα τρία τελευταία προσφέρομαι για εισηγητής. Νομίζω δεν θα ήταν
άσχημα να μαζευτούμε 2-3 για το κάθε θέμα και να τα πούμε μαζί (charon
ακούς?).
 Για να δείτε σε τι ακριβώς αναφέρομαι στο 2, μπορείτε να ρίξετε μια
ματιά στα εξής:
http://student.math.upatras.gr/~mikeagn/shmeiwseis
http://master.math.upatras.gr/~diab/steve.lect
πρόκειτε για τις σημειώσεις που κράτησαν δύο από τους ακροατές (και
μέλη του PLUG) την τελευταία φόρα που είχαμε μαζευτεί και τα είχαμε
πει.
 Αν μάλιστα κάποιος μέτα από τα σεμινάρια κάτσει και γράψει ενα guide
βάση αυτών, θα ήταν πολύ καλό...

 Όσον αφορά το LFS και γενικώς τη μάθηση μέσα από το στήσιμο διανομών,
δεν το βρίσκω καθόλου καλή ιδέα. Πιστεύω ότι ο καθένας θα πρέπει να
μαθαίνει πράγματα που τον ενδιαφέρουν και θα τον βοηθήσουν να κάνει τη
ζωή του ποιο εύκολη και να είναι ποιο αποδοτικός. Το να μάθει να
στήνει LFS δε βλέπω πως μπορεί να τον βοηθήσει. Ακόμα και αν το όνειρο
του είναι να γίνει Unix Administrator ποιο πολλά θα μάθει προσπαθώντας
πχ. να καταλάβει πως δουλεύουν τα boot/system scripts σε μία
"κανονική" διανομή.