[Plug] Omada ergasias: esoteriko seminario

Konstantinos Metaxas kmetaxas at metaxas.gr
Wed Dec 20 23:35:00 EET 2006

Steve Stavropoulos wrote:

>  Δεν κάνω προπαγάνδα κάτα των χρηστών της συγκεκριμένης distro, αλλά
> οι χρήστες gentoo είναι άνθρωποι με μικρό πουλί και χαμηλή
> αυτοεκτίμηση που εβάλαν Linux μόνο και μόνο επειδή οι άλλοι το θεωρούν
> δύσκολο και "cool".

Αγαπητέ Steve,

Σε ευχαριστώ για την πληροφορία πως το πουλί μου είναι μικρό.
Αυτό είναι ο λόγος που μου αρέσει το internet. Πάντα υπάρχει κάποιος που αν
και δεν σε γνωρίζει, αυτό δεν τον σταματάει απο το να ξέρει τα πάντα για
εσένα. Επίσης μπορείς να βρεις
τρομερές πληροφορίες για τα πιο απίθανα πράγματα. Θες να μάθεις για το Enyo
engagement απο το παιχνίδι  Wing commander? Κανένα πρόβλημα  ,  πας στο
http://en.wikipedia.org/wiki/Enyo_Engagement και κάποιος τρελός (τελειωμένος
για πολλούς) έγραψε τα πάντα για το θέμα.
Θές να μάθεις για την σχέση διανομής linux - μέγεθος πέους? Κανένα πρόβλημα!
Απλά ρωτήστε τον Steve Stavropoulo!  (σύντομα θα έχει και web site με τα
σχετικά γραφήματα , references , κλπ )

Μιας και είμαι απο τους άμεσα ενδιαφερόμενους (ατυχής χρήστης Gentoo με
μικρό
πουλί) θα ήθελα να ρωτήσω μερικά πράγματα.
1) ΠΡιν βάλω Gentoo είχα μεγάλο πουλί? Δηλαδή η χρήση Gentoo σου
μικραίνει το
πουλί, ή επειδή έχω μικρό πουλί έβαλα Gentoo
2) Αν βάλω Fedora θα μεγαλώσει το πουλί μου? Η θα είμαι έτσι για πάντα?
3 Αν τελικά η χρήση Gentoo σου μικραίνει το πουλί, γιατι δεν έχουν ένα
disclaimer στο επίσημο site?
4) Ποια διανομή μου προτείνεις για να μεγαλώσει το πουλί μου?

Συγνώμη που σε ρωτάω αλλά στο Google δεν βρήκα τίποτα (πρέπει να είναι
πρόσφατη η έρευνα).

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Internet για την τις πολύτιμες πληροφορίες του.
Thank you internet!

ps. Το θεωρείς φυσιολογικό να ασχολείσαι με το πόσο μεγάλα είναι τα
πουλιά των
χρηστών Gentoo?

ps2. Αυτό το συμπέρασμα το έβγαλες απο προσωπική εμπειρία? Και αν ναι, πόσο
εκτεταμένη?