[Plug] Patras Linux User Group revival

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Wed Dec 20 11:27:06 EET 2006

On Sunday 17 December 2006 22:02, Christoforos-Libanis Spyros wrote:
> Κανονίζεται ήδη δεύτερη συνάντηση για την Τρίτη στις 6.30 το απόγευμα
> στον ίδιο χώρο [2], και θα ήθελα να παρακαλέσω τα μέλη του Hellug που
> μένουν στην Πάτρα (για παράδειγμα Ιατρού, Κεραμίδα, Κυρίτση, με τους
> οποίους έχουμε γνωριστεί, αλλά και όλους όσους δεν γνωρίζω και
> θέλουν), να κάνουν ένα κόπο να έρθουν για να πουν από μια κουβέντα.

Καλημέρα κι από μένα,

Kudos στην ομάδα της Πάτρας που βλέπω πως οργανώνεται (επιτέλους) :-)

Εγώ δεν είμαι Πάτρα πλέον. Μόνιμα Αθήνα και κατεβαίνω Πάτρα μόνο στις
εξεταστικές.

Αν χρειαστείτε βοήθεια, πάντως, στο δίκτυο είμαι all the time
(παρακολουθώ την plug), οπότε ενοχλήστε με άφοβα. Και από το Hellug αν
χρειαστείτε κάτι, μη διστάσετε να το ζητήσετε.

Cheers και πάλι!!! :)

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?