[Plug] Omada ergasias: proetoimasia ergasthrioy

Paris Z parisz at freemail.gr
Wed Dec 20 11:05:57 EET 2006

Όπως έχω πει όταν πάω Αθήνα θα κοιτάξω για τις οθόνες και θα ενημερώσω απο εκεί.Επίσης παίζει (δεν είναι ακόμη σίγουρο) να υπάρχει διαθεσιμος ένα Celeron στα 466 αν ενδιαφέρεστε.Για όσους έχουν αμφιβολίες τρέχει Linux εδώ και ένα χρόνο χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα.Απο εκεί και πέρα υπάρχουν και διάφορα άλλα εξαρτήματα΄,θα δω ποια μπορεί να φανούν χρήσιμα και θα ενημερώσω.

Επίσης αν μπορείτε η ομάδα που θα μείνει (όσο μείνει εδώ τα Χριστούγεννα)
να ενημερώνει σε τι κατάσταση είναι το εργαστήριο (μετά απο κάθε συνάντηση που θα κάνουν ας πούμε) γιατί αν περισσέψει και δουλειά μετά τις γιορτές είμαι διαθέσιμος να βοηθήσω!