[Plug] Omada ergasias: metafraseis kai howtos

Constantine D. Kardaris ckardaris at gmail.com
Wed Dec 20 02:02:11 EET 2006

On Wednesday 20 December 2006 01:04, Christoforos-Libanis Spyros wrote:
> Στην ομάδα αυτή συμμετέχουν όλοι όσοι θέλουν να γράψουν ένα guide ή ένα
> how-to για οποιοδήποτε θέμα ή να μεταφράσουν οποιοδήποτε ήδη υπάρχον. Οι
> μεταφράσεις προγραμμάτων είναι ευπρόσδεκτες.
>
> Πιστεύω, καλό θα είναι να εκδηλώνει κάποιος το ενδιαφέρον για ένα θέμα,
> και να μαζεύονται όσοι ακόμη επιθυμούν να βοηθήσουν. Ας μην κάνουμε
> attach τα αρχεία στα mails της λίστας, αλλά να συννενοούνται με
> προσωπικά mails τα μέλη της κάθε μετάφρασης (αν είναι πάνω από ένα), για
> το τι,πως και πότε θα μεταφράσουν.
>
> Κάθε τόσο, ας στέλνουν ένα status της μετάφρασης, και μετά τις γιορτές,
> [...]

Λοιπόν, να με υπολογίζεται στις μεταφράσεις.
Μια πρόταση για μετάφραση είναι αυτή του documentation του Vim,
τουλάχιστον του user manual:
http://vimdoc.sourceforge.net/

Τώρα δεν ξέρω αν μπορούν να γίνουν και distro-specific μεταφράσεις άλλα για
όσους ενδιαφέρονται θα ήταν καλό να αρχίσει και μια σωστή μετάφραση του
handbook του gentoo.
http://www.gentoo.org/doc/en/handbook/index.xml

-Con