[Plug] Τις καλησπέρες μου

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Thu Nov 6 16:53:50 EET 2003

Προσπαθούσα τόσον καιρό να ΜΗΝ εγκαινιάσω εγώ τη λίστα :)

Αλλά από ότι βλέπω, όλοι ντρέπεστε ;) Ντροπή σας λοιπόν!

Λοιπόν, είμαστε 25 εγγεγραμένοι στη λίστα. Δεν έχει νόημα να μένουμε
μόνο ως εγγραφές σε κάποια βάση δεδομένων .... καιρός δεν είναι να
αρχίσει να κινείται λίγο το πράγμα ?

Υπάρχει διάθεση για μαζικό DDOS attack[0] σε κάποια καφετέρια το
Σαββατοκύριακο ??

Στα του PLUG:
Θέλουμε να ανανεωθεί/φτιαχτεί εξ αρχής το web site για το Patras LUG ?

Προσφάτως ξεθάφτηκε από την αφάνεια το παλιό site του PLUG. Για να
εξηγηθώ καλύτερα, κάποιος Ceidάς δέησε να μου στείλει το broken URL που
ήξερα  διορθωμένο.

Είναι εδώ: http://students.ceid.upatras.gr/~glavas/ και ναι, είναι
αρκετά πανάρχαιο.

Ξέρω ξέρω .... τώρα ποιός ακούει για "χώσιμο". Καλά, αν δεν μας νοιάζει
το site, δεν πειράζει, έτσι κι αλλιώς τόσο καιρό ανύπαρκτο ήταν.

Ας ξεκινήσουμε με καφέ, χαβαλέ και τα σχετικά και βλέπουμε στην
πορεία ...

Θέλω να ακούσω προσφορές :) (για συνάντηση, όχι για το site ;)

[0] DDOS attack σε κατάστημα: είναι ένας νέος όρος που έχει προκύψει από
μαζικές επισκέψεις Αθηναίων Linuxάδων στην Pizza Hut τις ημέρες της
προσφοράς.
Από τότε έχουμε φροντίσει να το εφαρμόζουμε σε ταβέρνες, καφετέριες,
ζαχαροπλαστεία, μπυραρίες κλπ κλπ... Γενικότερα, τίποτα δεν μας έχει
εμποδίσει. Μέχρι και στη Θεσσαλονίκη τα σαρώσαμε όλα ;>

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?
A: Ιδιοκτήτης! ;-)