[Openerp] OpenERP LiveCD, πρώτη φουρνιά!

P. Christeas p_christ at hol.gr
Sun Oct 25 21:57:48 EET 2009

On Sunday 25 October 2009, you wrote:

> To κάθε entity μέσα στο openerp δεν είναι ένα αντικείμενο. Πχ.
> συναλλασόμενος, πχ προϊόν, πχ εταιρία ;

Στην αυστηρή γλώσσα του OpenObject (και άλλων παρομοίων εφαρμογών) : όχι!

Object θεωρείται η οντότητα της δομής, δηλαδή η "καρτέλα" του συναλλασσόμενου,
της εταιρείας, με τα πεδία της. Φαντάσου λοιπόν ότι υπάρχουν χιλιάδες γραμμές
δεδομένων (π.χ. εταιρειών), και το object "μετακινείται" επάνω στις γραμμές,
παρουσιάζοντας τα δεδομένα τους. Έτσι αποφεύγουμε να είχαμε object για κάθε
γραμμή δεδομένων, δηλ πολλές χιλιάδες objects στη μνήμη.

Στην αρχική σου ερώτηση όμως, τα /δεδομένα/, ναι, βγαίνουν από xml. Δηλαδή
υπάρχουν αρχεία με αρχικά + δοκιμαστικά δεδομένα. Εκεί πρέπει να κάνουμε και
δουλειά.
Τη βάση όμως που βάζω στο Live την έχω βγάλει από δική μου Postgres. Δηλαδή,
έκανα σε μένα μια νέα βάση, την ξεκίνησα από τα xml, και μετά τη δούλεψα λίγο
για να τη ρυθμίσω. Μετά, την έκανα dump και την έβαλα στο CD.

(αυτά να τα γράψουμε κάπου να τα διαβάσουν και άλλοι..)

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!