<br clear="all">Κώστας Κύρος<br>Θουκυδίδη 7 - Κανόνι<br>Κέρκυρα ΤΚ 49100<br>2661040391<br>6977064809<br><br>ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ Gmail, κόβει την αλληλογραφία μου με τη λίστα <span class="gI"><a href="mailto:olpc-republic@lists.hellug.gr">olpc-republic@lists.hellug.gr</a></span> σαν spam, δεν ξέρω αν το έλυσα, και γι αυτό σας ξαναστέλνω το τελευταίο μήνυμα:<br>

<br>Καλημέρα σε όλους.<br>Τα 
πράγματα είναι πολύ καλά. Βέβαια κάθε αρχή και δύσκολη. <br>
Για μένα προσωπικά, που αυτή την περίοδο έχω μπλέξει με πολλά (είμαι 
επιμορφωτής Β΄ Επιπέδου και έχω 3 φορές την εβδομάδα τα απογεύματά μου 
δεσμευμένα στο πρόγραμμα επιμόρφωσης εκπ/κων για τις ΤΠΕ), είναι μεγάλη 
χαρά, παρά την έλλειψη χρόνου να σχεδιάζω από το σπίτι μια δραστηριότητα
 με τα OLPC και την επόμενη να την πραγματοποιώ στην τάξη. Τα παιδιά 
χαίρονται περισσότερο όταν έχουμε κάτι συγκεκριμένο να κάνουμε (πχ. με 
τις χελωνίτσες που κάναμε μια δραστηριότητα χτες).<br>
Έφτιαξα επίσης και ένα Ιστολόγιο <a href="http://1dimkr.wordpress.com/" target="_blank">εδώ </a>(<a href="http://1dimkr.wordpress.com/" target="_blank">http://1dimkr.wordpress.com/</a>)<div>.<br>Χτες πρόλαβα 
και παρακολούθησα τη συνάντηση στο <a href="http://mathisis.org/" target="_blank">mathisis.org</a> και τη θεωρώ πολύ χρήσιμη.<br>
Έχω να προτείνω και δύο πράγματα σε όλους τους συναδέλφους που έχουν 
πάρει OLPC:<br>1. Πρέπει να έχουμε όλοι μας ΕΠΑΦΗ με κάποιον τρόπο. Το 
θέμα είναι επείγον. Πρέπει να υπάρξει ένα κεντρικό φόρουμ ή ιστοσελίδα ή
 Ιστολόγιο που θα δίνει αρχικά τις διευθύνσεις όλων τον blogs και 
ιστοσελίδων που έχουμε φτιάξει όλοι μας ώστε ο καθένας μας από τη δική 
του σελίδα να το κάνει link (υπερσύνδεσμο) και να ενημερωνόμαστε όλοι 
μας. <br>
2. Νομίζω επίσης ότι είναι αναγκαίο να υπάρξει μια καταγραφή από τον 
καθένα μας των δραστηριοτήτων που κανει με τα OLPC στην τάξη του και να 
τα δημοσιοποιεί είτε στη σελίδα του είτε στο κεντρικό φορέα με ένα 
συγκεκριμένο τρόπο ΚΟΙΝΟ για όλους μας. Ακολουθώντας δηλαδή ένα σχέδιο ή
 μια περιγραφή της δραστηριότητας με έναν κοινά αποδεκτό τρόπο. Με αυτό 
τον τρόπο μπορεί ο ένας να δανείζεται τις δραστηριότητες του άλλου και 
έτσι να έχουμε μια πραγματική πρόοδο και μεγαλύτερη ευκολία για όλους 
μας. Για παράδειγμα κάτι τέτοιο:<br>
><br>><br>ΤΙΤΛΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ:<br>Α. ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ<br>(αυτό
 το μέρος αφορά τον εκπ/κό που σχεδιάζει τη δραστηριότητα και δίνει το 
απαραίτητο πλαίσιο, το περίγραμμα και τις απαραίτητες διευκρινήσεις σε 
αυτόν ή αυτούς που θα διαβάσουν τη δραστηριότητα)<br>
Σε αυτό το μέρος της δραστηριότητας δίνουμε εξηγήσεις για τα παρακάτω 
στοιχεία της:<br>1.1 Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές: (το μάθημα που 
αφορά)<br>1.2 Τάξεις στις οποίες απευθύνεται: <br>1.3 Διδακτικοί Στόχοι:
 Τι θέλω να διδάξω και για ποιο λόγο.<br>
1.4 Εκτιμώμενη Διάρκεια: <br>1.5 Οργάνωση-Φάσεις διεξαγωγής της 
δραστηριότητας: <br>Εδώ περιγράφεται η δραστηριότητα σαν μια μικρή 
πορεία διδασκαλίας και οι ενέργειες των μαθητών και του εκπ/κού Επίσης 
περιγάφεται και οτιδήποτε άλλο (πχ. συγκεκριμένες δυσκολίες που 
συνάντησε ο εκπ/κος) αξίζει να λάβει υπόχη κάποιος άλλος που θα 
εκτελέσει τη δραστηριότητα.<br>
Β. ΦΥΛΛΟ(Α) ΕΡΓΑΣΙΑΣ: <br>Μερικές φορές χρειάζεται να δώσουμε κάποια 
φωτοτυπία στους μαθητές μας, συνοδευτική της δραστηριότητας, ένα Φύλλο 
Εργασίας που θα γράφουν τις απαντήσεις τους ή τις παρατηρήσεις τους. Αν 
δώσουμε τέτοιο, ας το περιγράψουμε. <br>
><br>><br>Ξέρω ότι είναι δύσκολο να καταγράφουμε οτιδήποτε κάνουμε
 ειδικά τώρα στην αρχή. Αλλά αν καθένας μας έχει να δώσει κάτι και στους
 άλλους τότε θα ωφεληθούμε όλοι μας.<br><br>Οι σειριακοί αριθμοί των OLPC του 1ου ΔΣ Κέρκυρας είναι εδώ:<br>ΜΠΑΤΑΡΙΑ                          ΠΛΑΙΣΙΟ<br>00802100113110000570    SCH00300765<br>00802100111110000614    SCH00300761<br>
00802100113110000563    SCH0030076F<br>00802100111110001502    SCH00300785<br>00802100111110001495    SCH003007A2<br>00802100111110001504    SCH003005F6<br>00802100111110001651    SCH00300795<br>00802100113110000551    SCH0030079E<br>
00802100113110000126    SCH003005D6<br>00802091116110001506    SCH003006E0<br>00802091116110001527    SCH003006F6<br>00802091116110001497    SCH00300641<br>00802100111110001302    SCH0030060D<br>00802100113110000640    SCH0030077A<br>
00802100113110000455    SCH00300771<br>00802100111110000297    SCH00300780<br>00802100113110000483    SCH00300677<br>00802100113110000469    SCH00300748<br>00802100111110000630    SCH003005CA<br>00802100111110000573    SCH003005C9<br>
00802100113110000555    SCH003005D3<br>00802100113110000536    SCH003005F0<br>00802100113110000566    SCH003005C7<br><br><br>Αυτά και καλή δύναμη σε όλους 
μας<br>
Φιλικά Κώστας<br><br><br> ΥΓ. Θανάση, Παύλο, είναι δύσκολο να έρθω Πάτρα
 ή Γιάννενα αυτή την περίοδο, ελπίζω να με καταλαβαίνετε.</div><br>