[OLPC-Greek schools] 17-1- 2011 Eκδήλωση - workshop για τα 10 χρόνια λειτουργίας της Wikipedia

Ευγενία Αμαξίδου eamaxidou at gmail.com
Fri Jan 14 22:33:44 EET 2011

Στο πλαίσιο της δράσης για τον εμπλουτισμό της *ελληνικής Wikipedia
*(Βικιπαίδεια)
και με αφορμή του εορτασμού της συμπλήρωσης 10 χρόνων της Wikipedia, το
Εθνικό Δίκτυο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ) σε συνεργασία με την Εταιρεία
Ελεύθερου Λογισμικού /Λογισμικού Ανοιχτού Κώδικα (ΕΕΛ/ΛΑΚ) και τους
συντάκτες της Βικιπαίδειας διοργανώνουν εκδήλωση - workshop στο *Εθνικό
Ίδρυμα Ερευνών (Βασ. Κωνσταντίνου 48) *τη *Δευτέρα 17 Ιανουαρίου *στις
17.30, στο Μικρό Αμφιθέατρο.

http://i-participate.sch.gr/files/2011/01/invitationWikipedia-10-years.pdf

Αν ενδιαφέρεστε και είστε κοντά, θα είμαι κι εγώ εκεί και ελπίζω και άλλοι
εκπαιδευτικοί!

Θα χαρώ να τα πούμε από κοντά :)

Ευγενία Αμαξίδου
(περσινή Γυμνασίου Πύργου)