[OLPC-Greek schools] Πρόβλημα με τα ελληνικά

Κώστας Κύρος kostaskiros at gmail.com
Mon Oct 25 22:08:36 EEST 2010

Κώστας Κύρος
Θουκυδίδη 7 - Κανόνι
Κέρκυρα ΤΚ 49100
2661040391
6977064809<http://www.wisestamp.com/email-install?utm_source=extension&utm_medium=email&utm_campaign=footer><http://www.wisestamp.com/email-install?utm_source=extension&utm_medium=email&utm_campaign=footer>

Τελικά βρήκα ένα πολύ "περίεργο" τρόπο να κάνω το προβληματικό ΧΟ να γράψει
ελληνικά:
Αφού δεν έγινε τίποτα με τον προηγούμενο "κανονικό" τρόπο, έψαξα και βρήκα
αυτές τις εντολές:
setxkbmap layout gr
setxkbmap layout us
(σε αυτή τη διεύθυνση <http://wiki.laptop.org/go/Keyboard_layouts>)
Με το τερματικό ανοιχτό και χρησιμοποιώντας αυτές τις εντολές αλλάζω τη
γλώσσα γραφής από τα ελληνικά στα αγγλικά και αντίστροφα!!!
Μήπως έχει κανείς καμιά ιδέα?
Γιατί δεν υπακούει το ΧΟ στο συνδυασμό των πλήκτρων shift+alt για την αλλαγή
της γλώσσας?

Κώστας

Στις 10 Οκτωβρίου 2010 9:45 μ.μ., ο χρήστης Κώστας Κύρος <
kostaskiros at gmail.com> έγραψε: