[OLPC-Greek schools] Sugar στο USB Stick

Athanasios Deligiannis adeligia at gmail.com
Wed Oct 13 18:21:45 EEST 2010

Λογικά το live-usb creator
<https://fedorahosted.org/liveusb-creator/>κατεβάζει τη Blueberry
έκδοση του Sugar (η οποία βέβαια δεν έχει και τόσες
διαφορές οπτικά). Αν θέλεις την παλαιότερη, Strawberry, δες εδώ:

http://wiki.sugarlabs.org/go/Sugar_on_a_Stick/Strawberry

Εναλλακτικά μπορείς να δεις και τη λύση ενός virtual machine για την προβολή
σου:

http://wiki.laptop.org/go/VMware και

http://wiki.sugarlabs.org/go/Downloads#Virtual_Machines_on_all_platforms

Θανάσης Δεληγιάννης