[OLPC-Greek schools] Πρόβλημα με τα ελληνικά

pavlos hatzopoulos phatzopoulos at gmail.com
Mon Oct 11 09:45:02 EEST 2010

Κώστα,

νομίζω ότι πρέπει οι οδηγίες για τα ελληνικά να δουλεύουν με την έκδοση 0.88
του Sugar. Το image το βρίσκεις από εδώ
http://wiki.sugarlabs.org/go/Deployment_Team/Fedora_on_the_XO-1#Download_Fedora_F11_.26_Sugar_0.88

Ας με διορθώσει κάποιος/α αν τα έχω μπλέξει.

π.

Στις 10 Οκτωβρίου 2010 9:45 μ.μ., ο χρήστης Κώστας Κύρος <
kostaskiros at gmail.com> έγραψε: