[OLPC-Greek schools] School digital

antonis at mathisis.org antonis at mathisis.org
Sat Oct 9 10:52:33 EEST 2010

Αλεξ τα αρχεια ειναι ηδη σπασμενα ανα ενότητα και μικρά, κάτι πολύ καλό.
Δυστυχώς στις δοκιμές που έκανα σπίτι με το μόντεμ μου πράγματι υπήρχε
καθυστέρηση.
Ελπίζω ότι με το open mesh σχολειο δε θα εχω καθυστερήσεις.
Γενικά στο σχολείο μεσω open mesh η συνδεση ειναι πολύ αξιόπιστη και
αρκετα γρηγορη (22 ΧΟ στην τάξη)

Α.