[OLPC-Greek schools] olpc στα ελληνικά σχολεία - 2η χρονιά

Paterakis Aris arpatera at gmail.com
Sun Oct 3 20:33:04 EEST 2010

Στο 20ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου, συνεχίζουμε με την ίδια δασκάλα και
μαθητές.
Η δοκιμή με σύνδεση στο διαδίκτυο δεν έδωσε τα καλύτερα αποτελέσματα (δοκιμή
με 2 ΧΟ μόνο, αλλά με πολύ καθυστέρηση!) Θα ξαναπροσπαθήσουμε.

Στις 3 Οκτωβρίου 2010 5:36 μ.μ., ο χρήστης Despina Maltezou <
dmaltezou at gmail.com> έγραψε: