[OLPC-Greek schools] (no subject)

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΔΡΟΓΓΙΤΗΣ adrogitis at sch.gr
Sun Oct 3 12:23:23 EEST 2010

Γεια σας κι από μένα και καλή σχολική χρονιά!

Φέτος βρίσκομαι στο διδασκαλείο Ιωαννίνων και έτσι πέρασα σε δεύτερο πλάνο.
Η προσπάθεια στο 2/θ Πειραματικό του Παν/μιου Πατρών συνεχίζεται κανονικά
μια και προϊσταμένη ανέλαβε η Φωτεινή Μάνη και στη θέση μου αποσπάστηκε η
Αιμιλία Μίχαλου που με χαρά θέλησε να εμπλακεί. Φυσικά και εγώ βοηθώ όσο
μπορώ.

Τα παιδία αυξήθηκαν από 24 σε 30 και έτσι μας λείπουν 6 χο. Το πρόβλημα το
αντιμετωπίσαμε δίνοντας μόνο 1 χο για την Α΄ και Β΄ τάξη (5 παιδία η κάθε
μια). Καλό θα ήταν να παίρναμε κανένα ακόμα αλλά καταλαβαίνω πως είναι
δύσκολο.

Προσπάθησα με βάση τις οδηγίες από τους συναδέλφους του mathisis να
εγκαταστήσω xubuntu σε χο με απόλυτη αποτυχία. Παρακαλώ βοηθήστε με!!!