[OLPC-Greek schools] olpc στα ελληνικά σχολεία - 2η χρονιά

Κώστας Κύρος kostaskiros at gmail.com
Wed Sep 29 23:18:16 EEST 2010

Κώστας Κύρος
Θουκυδίδη 7 - Κανόνι
Κέρκυρα ΤΚ 49100
2661040391
6977064809<http://www.wisestamp.com/email-install?utm_source=extension&utm_medium=email&utm_campaign=footer><http://www.wisestamp.com/email-install?utm_source=extension&utm_medium=email&utm_campaign=footer>

Καλησπέρα σε όλους-ες και καλή χρονιά

Μαζεύτηκαν πολλά για μένα αυτό τον καιρό και δεν έμεινε καθόλου χρόνος για
να σας γράψω τα δικά μου.
Συνεχίζω με την περσινή τάξη μου και φέτος. Τα παιδιά βρίσκονται στην Στ'
τάξη. Είναι πλέον 23 μαθητές, 1 παραπάνω από πέρυσι, και σε αυτό το σημείο
θα ήθελα να παρακαλέσω αν υπάρχει η δυνατότητα να μας διαθέσετε ένα ακόμα ΧΟ
καθώς το δικό μου ΧΟ το έχω παραχωρήσει στην καινούρια μαθήτρια (και εγώ
χρησιμοποιώ το laptop μου).
Λοιπόν το μοντέλο που ακολουθώ αυτή τη χρονιά βασίζεται περισσότερο στην
αξιοποίηση του διαδικτύου με τη χρήση των OLPC (επίσκεψη σε εκπ/κες
ιστοσελίδες, επικοινωνία με άλλα σχολεία, δημιουργία ιστοσελίδων κλπ).
Επίσης σε επίπεδο σχολικής καθημερινής εργασίας έχω στήσει ένα site σε μια
Moodle δωρεάν πλατφόρμα (http://1dskerkiras.ninehub.com/) και εκεί ανεβάζω
εργασίες, φωτοτυπίες κλπ. και οι μαθητές έχουν πρόσβαση μέσω των ΧΟ.
Μεγάλη βοήθεια μου προσφέρει η χρήση του τοπικού Schoolserver για τα OLPC
που κατάφερα να στήσω. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετώπιζα πέρυσι, αυτό
της περιορισμένης πρόσβασης για μερικά ΧΟ λόγω του μεγάλου αριθμού τους
(πάνω από 20) πλέον είναι παρελθόν.
Έχω γράψει όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες και το σχετικό υλικό που
χρειάζεται για όποιον-α ενδιαφέρεται (Hardware που χρησιμοποιώ, ρυθμίσεις
router και access point) και με ένα ποσό γύρω στα 250 ευρώ θα μπορούσε ένα
σχολείο να το κατάφερνε. Δείτε λεπτομέρειες
εδώ<http://ellak.gr/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=102&func=view&id=413&catid=34>()
ή εδώ<http://docs.google.com/Doc?docid=0AQSd0ync-47CZGhtMjd4Z3NfN3pydng0Ymdm&hl=el>(
).
Θα ήθελα επίσης να με πληροφορήσετε πώς να εγκαταστήσω τα ελληνικά σε ένα ΧΟ
που αναγκάστηκα να του εγκαταστήσω ξανά το sugar. Υπάρχει κάποιο ξεχωριστό
πακέτο με την ελληνική γλώσσα ή ακόμα καλύτερα κάποια ελληνική έκδοση που
μπορώ να κατεβάσω;
Και φυσικά θα με ενδιέφερε πολύ η περίπτωση που αναφέρει ο Γιάννης
Κασκαμανίδης για τη νέα διανομή του sugar (έκδοση 10.1.2) με την ελληνική
γλώσσα αν υπάρχει δυνατότητα.

Καλή δύναμη σε όλους-ες

Στις 27 Σεπτεμβρίου 2010 9:26 μ.μ., ο χρήστης ΟΥΡΜΑΝΗ ΛΑΜΠΡΙΝΗ <
lampriniour at sch.gr> έγραψε: