[OLPC-Greek schools] olpc στα ελληνικά σχολεία - 2η χρονιά

Grigoris grfilip at gmail.com
Sun Sep 26 18:02:11 EEST 2010

Όπως έχω ενημέρωσει ήδη φέτος έχω τους ΧΟ στο 41ο Δημοτικό Σχολείο
Θεσσαλονίκης (Γ΄ τάξη).
Το πρόβλημα που υπάρχει είναι ότι οι μαθητές είναι περισσότεροι από τους ΧΟ.
Έχω στη διάθεσή μου 21 υπολογιστές (συμπεριλαμβανομένου του "δικού μου") και
οι μαθητές είναι 23. Ουσιαστικά λείπουν 3 υπολογιστές.
Για το λόγο αυτό σκεφτόμουν μήπως είναι καλύτερο να τους πρωτοανοίξουμε σε
ζεύγη.
Για τη χρήση τους στο σπίτι ίσως να δίνονται εκ περιτροπής (2-3 παιδιά κάθε
φορά να μην παίρνουν).
Κάποιες ιδέες ή προτάσεις;

Κάποιες ιδέες/εμπειρίες στη Γ΄ τάξη;

Στις 26 Σεπτεμβρίου 2010 1:13 μ.μ., ο χρήστης pavlos hatzopoulos <
phatzopoulos at gmail.com> έγραψε: