[OLPC-Greek schools] Πείτε μας τη γνώμη σας

Ευγενία Αμαξίδου eamaxidou at gmail.com
Thu Aug 5 12:15:49 EEST 2010

Καλημέρα συνάδελφοι!

Δε χρειάζεται το developer'skey. Οδηγίες εγκατάστασης υπάρχουν στο
mathisis.org σε ένα από τα τελευταία μαθήματα. Προσωπικά το εγκατέστησα
σύμφωνα με τις οδηγίες και με λίγη βοήθεια από τον Αλέξανδρο Κοφτερό χωρίς
ιδιαίτερα προβλήματα!
Απλά δε βάλαμε developer's key αν θυμάμαι καλά. Θα πρότεινα να στείλετε
κανένα μήνυμα στο "μάθησης". Αν δε λείπουν τα παιδιά διακοπές, θα σας
βοηθήσουν.
Καλή συνέχεια!

ΥΓ Οι δικιές μας δραστηριότητες βρίσκονται αναλυτικά στο μπογκ μας (
http://xomologiseisgympyrgou.blogspot.com/)

Στις 3 Αυγούστου 2010 2:15 μ.μ., ο χρήστης Despina Maltezou <
dmaltezou at gmail.com> έγραψε: