[OLPC-Greek schools] Σχολεία με ΧO και Scratch

Nikos Dapontes daponte at sch.gr
Tue May 4 09:54:01 EEST 2010

Παύλο και Θανάση,
Σας ευχαριστώ για την ενημέρωση ιδιαίτερα για το Συνέδριο στο ΕΜΠ. Μακάρι να μπορέσω να παρευρεθώ.
Στη Ρόδο θα επιδιώξω να συναντήσω τον κ. Σοφό.
Όσο για την οργάνωση εργαστηρίων Scratch είμαι ανοιχτός. Παρακαλώ να πάρετε υπόψη σας ότι είμαι συνταξιούχος (τ. Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών) που διαμένει μόνιμα στη Σύρο.
Να είστε καλά
Νίκος Δαπόντες