[OLPC-Greek schools] Εγκατάσταση XS - School Server

Κώστας Κύρος kostaskiros at gmail.com
Fri Apr 2 08:26:01 EEST 2010

Κώστας Κύρος
Θουκυδίδη 7 - Κανόνι
Κέρκυρα ΤΚ 49100
2661040391
6977064809

Καλημέρα σε όλους-ες

Σήμερα (καθώς ετοίμαζα το αρνί για τη μεθαυριανή σούβλα) σκέφτηκα να κάνω
μια δοκιμή με τον School Server XS, όπως έκαναν ο Γιάννης Κασκαμανίδης και ο
Γαβριήλ Τασιόπουλος.
Κάποια πράγματα πήγαν καλά και κάποια όχι.
Σκέφτηκα επίσης (τι κάνει η πείνα) να φτιάξω ένα έγγραφο στα Google Docs,
κάτι σαν οδηγό για όλους μας, σχετικά με την εγκατάσταση και τις απαραίτητες
ρυθμίσεις στον server.
Το έγγραφο το έχω ανοιχτό, ακολουθώντας το σύνδεσμο
εδώ<http://docs.google.com/Doc?docid=0AQSd0ync-47CZGhtMjd4Z3NfN3pydng0Ymdm&hl=el>θα
μπορείτε και εσείς να προσθέσετε τα δικά σας σχόλια ώστε να βγει μια
αυτοματοποιημένη διαδικασία για όσους ενδιαφέρονται να εγκαταστήσουν τον
server τελικά.
Το έχω επίσης βάλει και στο φόρουμ του ΕΛΛΑΚ για να βρούμε, ίσως, και από
εκεί περισσότερη βοήθεια.
Όποιος-α ξέρει σε κάποιο σημείο του οδηγού περισσότερα να συμπληρώσει ή να
διορθώσει καλό είναι να τα προσθέσει. Αν λειτουργήσουμε όλοι μαζί θα έχουμε
σίγουρα καλύτερα αποτελέσματα.
Γι αυτό, όταν τελειώσετε το φαγοπότι, ρίξτε μια ματιά.

Καλό Πάσχα σε όλους-ες

Στις 21 Δεκεμβρίου 2009 3:52 μ.μ., ο χρήστης Γιάννης Κασκαμανίδης <
kiolalis at gmail.com> έγραψε: