[OLPC-Greek schools] Πρόβλημα-μοίρασμα αρχείων

Κώστας Κύρος kostaskiros at gmail.com
Sat Mar 20 20:52:06 EET 2010

Κώστας Κύρος
Θουκυδίδη 7 - Κανόνι
Κέρκυρα ΤΚ 49100
2661040391
6977064809

Ευχαριστώ Αντώνη, Διονυσία, Grigori, Άννα, Αλέξανδρε

Νομίζω ότι κατάλαβα, θα πρέπει να χρησιμοποιήσω το πλέγμα για να μοιράζω
δραστηριότητες. Θα σας πω τα αποτελέσματα μάλλον την Τρίτη.
Θα πρέπει σε αυτό το σημείο να σκεφτούμε καλύτερους τρόπους επικοινωνίας.
Όπως είπε και η Άννα μέσα από το mathisis είναι μια λύση.
Μήπως θα έπρεπε όμως να σκεφτούμε και την ευκολία που παρέχουν οι Ομάδες
Google; Κάτι πιο άμεσο και εύκολο.
Καλό θα ήταν κάποιος να πάρει την πρωτοβουλία και να σπρώξει όλους μας προς
μια κατεύθυνση.

Φιλικά
Κώστας

Στις 20 Μαρτίου 2010 7:31 μ.μ., ο χρήστης <antonis at mathisis.org> έγραψε: