[OLPC-Greek schools] Πρόβλημα-μοίρασμα αρχείων

Κώστας Κύρος kostaskiros at gmail.com
Sat Mar 20 18:26:54 EET 2010

Κώστας Κύρος
Θουκυδίδη 7 - Κανόνι
Κέρκυρα ΤΚ 49100
2661040391
6977064809

Διονυσία

Εννοείς ότι πάω στη "Γειτονιά" και κάνω σύνδεση με ένα δίκτυο πλέγματος,
όπως όταν κάνω σύνδεση με ένα Router ή ένα Access Point, περιμένοντας δηλαδή
να κυλήσει το μενού δεξιά και να κάνω κλικ στη "Σύνδεση", ή γίνεται κάποια
άλλη διαδικασία που εγώ πρέπει να ελέγχω κάθε φορά για να είμαστε όλοι στο
ίδιο πλέγμα;

Ευχαριστώ

Στις 20 Μαρτίου 2010 5:06 μ.μ., ο χρήστης Dionyssia Psychoyos
<dio at auth.gr>έγραψε: