[OLPC-Greek schools] Πρόβλημα-μοίρασμα αρχείων

Alexandros Kofteros akoftero at spidernet.com.cy
Sat Mar 20 06:45:01 EET 2010

Τα OLPC XO-1, αν και έχουν πολλές δυνατότητες, εντούτοις είναι σημαντικό να
εστιάσουμε στη διαφορά μεταξύ ‘θεωρίας’ και ‘πράξης’. Αρκετά πράγματα τα
υποστηρίζουν μεν, αλλά στην πορεία θα διαπιστώσετε πως υπάρχουν και
αντικειμενικές δυσκολίες (π.χ. Κάποιοι υπολογιστές σε κάποιες περιπτώσεις δε
θα συνδέονται στο διαδικτυο, ή δεν θα βλέπουν τους άλλους, ή ο μοιρασμός
μιας εφαρμογής δε γίνεται πάντοτε). Ιδανική λύση δεν υπάρχει, όμως είναι
σημαντικό να τα γνωρίζουμε όλα αυτά γιατί ο διδακτικός χρόνος είναι
πολυτιμότατος και δεν μπορούμε να χάνουμε δευτερόλεπτο για να λύνουμε
τεχνικά προβλήματα (τα οποία πολλές φορές οδηγούν και σε αναστάτωση στην
τάξη).
\
Νομίζω εδώ πρέπει να δημιουργηθεί ένα κεντρικό φόρουμ (αν και στη δική μας
σελίδα έχουμε φόρουμ) ίσως στη σελίδα του EΛΛΑΚ, ώστε να γίνεται ανάρτηση
τέτοιων θεμάτων και για μελλοντική χρήση.

Φιλικά,

Αλέξανδρος