[OLPC-Greek schools] Επόμενα βήματα - γενικά και ειδικά

GEORGE KYROU ananiasr1 at gmail.com
Sat Mar 13 16:32:01 EET 2010

Γεια σας από Φλώρινα και συγκεκριμένα από τη Μελίτη
Συγγνώμη για την καθυστέρηση στην επικοινωνία αλλά τα σχολεία εδώ έκλεισαν
κάποιες μέρες λόγω καιρικών συνθηκών, μετά μας ήρθαν οι φοιτητές από το
Παιδαγωγικό για πρακτική οπότε μείναμε λίγο πίσω. Anyway, προχωρούμε με
σταθερά βήματα, με ενθουσιασμό και πάνω από όλα με υπομονή. Στο σχολείο μας
τις επόμενες μέρες σκοπεύουμε να κάνουμε συναντήσεις με τους γονείς των
μαθητών όπου και θα τους ενημερώσουμε για το όλο εγχείρημα (OLPC) με στόχο
να τους κάνουμε κοινωνούς και '' συνοδοιπόρους '' μας σ' αυτό. Τα παιδιά
είναι κατενθουσιασμένα με τους ΧΟ και νομίζω πως εδώ βρίσκεται και όλη η
ουσία της υπόθεσης. Πώς δηλαδή θα μπορέσουμε να καταφέρουμε σε όποιο βαθμό
αυτό είναι δυνατό για τον καθένα, να μετατραπεί αυτός ο ενθουσιασμός σε
δημιουργία και όχι να καταλήξει σε μια '' φούσκα '' σαν αυτές που τόσο συχνά
βλέπουμε γύρω μας να σκάνε...

Από την πράσινη κοιλάδα, χαιρετισμούς σε όλους!

"Φαντασία στην παιδεία"

Κύρου Γιώργος

Σας στέλνω και τους σειριακούς των 18 ΧΟ της Ε' τάξης του σχολείου μας:

SHC00300698
SHC00300799
SHC00300602
SHC003006F3
SHC003006DF
SHC003005F7
SHC00300703
SHC003006EE
SHC003005FE
SHC003006OA
SHC0030079A
SHC003005FD
SHC003006EC
SHC003006FA
SHC003006FD
SHC003006CC
SHC003006E7
SHC00300664

Στις 07 Μαρτίου 2010 2:47 μ.μ., ο χρήστης Thanasis Priftis <
thanasis.priftis at gmail.com> έγραψε: