[OLPC-Greek schools] Πρώτη μέρα με ΧΟ στη Θεσσαλονίκη

Grigoris Filippiadis grfilip at gmail.com
Fri Mar 5 17:02:15 EET 2010

Σήμερα εγκαινιάσαμε την ώρα της ευέλικτης ζώνης τη χρήση των ΧΟ.

Αξιοποιήσαμε προσωρινά τα χάρτινα κιβώτια της συσκευασίας των ΧΟ για την
αποθήκευση στην τάξη. Οι υπολογιστές είναι στερεωμένοι καλά και όρθιοι
με αποτέλεσμα να μην πιάνουν πολύ χώρο.

Η φόρτισή τους γίνεται εύκολη υπόθεση. Μεταφέρουμε τα κιβώτια κοντά σε
πρίζες (μέχρι να βρούμε μια άλλη "μονιμότερη λύση).

Τελικά το χρώμα που έχει το Χο στον κάθε υπολογιστή δε φάνηκε να βοηθάει
τα παιδιά να τους ξεχωρίσουν και γι αυτό το λόγο τους αρίθμησα. Με
μεγάλη βρήκε με αυτό τον τρόπο ο κάθε μαθητής το δικό του υπολογιστή.

Τέλος προλάβαμε να τους δούμε, να τους ανοίξουμε. Ξεκινήσαμε με το
μεγάλο "ατού" του ΧΟ τη "γειτονιά μου". Είδαμε τους υπολογιστές των
συμμαθητών και αλλάξαμε την ονομασία του κάθε υπολογιστή. Κάθε παιδί
έβαλε το όνομά του. Στη δική μου τάξη θα χρειαστεί απ' ότι φάινεται
αρκετή δουλειά γιατί τα περισσότερα παιδιά δεν είναι εξοικειωμένα (ουτε
και έχουν υπολογιστές στο σπίτι).

--

Grigoris Filippiadis