[OLPC-Greek schools] Παραλαβή OLPC από 1ο ΔΣ Κερκύρας

Κώστας Κύρος kostaskiros at gmail.com
Sat Feb 27 17:52:04 EET 2010

Κώστας Κύρος
Θουκυδίδη 7 - Κανόνι
Κέρκυρα ΤΚ 49100
2661040391
6977064809

Καλησπέρα παιδιά

Μπορώ να έρθω στα Γιάννενα την Πέμπτη 11-3-2010 στις 2.30 το μεσημέρι το
νωρίτερο, αν βολεύει και εσάς βέβαια.
Θα φύγω από το σχολείο νωρίτερα από το κανονικό μου ωράριο, για να καταφέρω
να πάρω το φέρι των 11.30 και να είμαι Γιάννενα με το αυτοκίνητό μου περίπου
στις 14.30.
Θα πρέπει να κανονίσουμε την παραλαβή σε κάποιο κεντρικό σημείο της πόλης
όπως είπατε κι εσείς εκτός και αν οι υπόλοιποι συνάδελφοι, που θα παραλάβουν
στα Γιάννενα, έχουν σκεφτεί κάτι καλύτερο.

Καλή δύναμη