[OLPC-Greek schools] Εγκατάσταση XS - School Server

Γιάννης Κασκαμανίδης kiolalis at gmail.com
Mon Dec 21 15:52:09 EET 2009

Γεια σου Γαβριήλ

Η δική μου προσπάθεια σταμάτησε στο 1ο βήμα που περιγράφεις. Δεν μπόρεσα να
συνεχίσω γιατί, όπως κι εσύ επισημαίνεις, η μέχρι σήμερα τεκμηρίωση είναι
λιγοστή. Θα περιμένω με αγωνία τις οδηγίες για το σωστό στήσιμο του
schoolserver.

Φιλικά
Γιάννης

Στις 21 Δεκεμβρίου 2009 3:20 μ.μ., ο χρήστης Γαβριήλ Τασιόπουλος <
gabriel.tasiopoulos at gmail.com> έγραψε: