Για το WINE και το partition manager.

V13 v13 at v13.gr
Mon Jun 29 16:44:07 EEST 2009

On Monday 29 June 2009, Alexandros Kosiaris wrote:

> Το LVM δεν σε γλιτώνει από το resize fs σε γλυτώνει από
> α) To σβήσιμο και ξαναφτιάξιμο του partition και να πρέπει να κάνεις
> πράξεις όταν τα φτιάχνεις
> β) Να πρέπει να έχεις ελεύθερο χώρο στο τέλος του partition που θες να
> μεγαλώσεις...

Episis soy dinei th dynatothta, otan ksemineis apo xoro na baleis enan akomi
disko sto mixanima kai na peis dose 50GB apo ta 500GB toy diskoy sto /home.
Profanos kai kati tetoio einai kaki taktiki mias kai diplasiazeis tis
pithanotites toy na pathei kati to /home, alla se syndyasmo me raid kanei
eykola kai apla "papades".

<<V13>>