Μετατροπή Suse 11.1 σε Ubuntu

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Jun 21 16:42:12 EEST 2009

On Sun, 21 Jun 2009 16:23:10 +0300, Θοδωρής Λύτρας <thlytras at gmail.com> wrote:
>Στις Κυρ 21 Ιουν 2009, ο/η V13 έγραψε:

> ΌΧΙ!!!! Αυτό ίσχυε πριν πολλά χρόνια!
>
> Σωστά το είπε, by default στο ~/.kde4/share/apps/kmail/mail βρίσκονται
> αποθηκευμένα τα μηνύματα!

Γενικά, όπως ήδη είπε ο Θανάσης (αν θυμάμαι καλά), μια πολύ καλή ιδέα σε
τέτοιου είδους 'migration' είναι πάντα ένα καλό backup από ΟΛΟ το /home
directory.  Οπότε είτε είναι στο ~/.kde4 είτε στο ~/.gnome είτε σε όποιο
άλλο υποκατάλογο του `/home/username' κάτι, να υπάρχει και μετά.

Από τις μεταφορές που έχω κάνει μεταξύ Debian, OpenBSD, και FreeBSD, το
πιο χρήσιμο πράγμα που έχω να προσθέσω εγώ είναι αυτό ακριβώς:

    Ό,τι και να κάνεις, είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ να έχεις κρατήσει ΠΡΙΝ από
    οποιαδήποτε μεταφορά, ένα full backup από το σύστημα ή, αν όχι
    από ΟΛΟ το σύστημα, τουλάχιστον από το /home directory.

Γι αυτό έχω σχεδόν πάντα μαζί μου ένα USB δίσκο με το πιο πρόσφατο level
0 ή level 1 dump και αρκετό χώρο για τουλάχιστον ένα ακόμα dump (σε δίσκο
encrypted με FreeBSD/geli αλλά αυτό είναι μάλλον λίγο παρανοϊκό για μια
απλή μεταφορά). Με έχει σώσει 1-2 φορές αυτό το backup, όπως π.χ. τότε
που αποφάσισε ο δίσκος του laptop μου να ψοφήσει όταν ήμουνα σε ταξίδι
για τη δουλειά στην άλλη άκρη της γης.