Μετατροπή Suse 11.1 σε Ubuntu

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Sun Jun 21 13:38:04 EEST 2009

Στις Κυρ 21 Ιουν 2009, ο/η Thanasis έγραψε:

> Ας απαντήσει κάποιος που ξέρει από kmail.
> Πάντως έχω την εντύπωση ότι άν διατηρήσεις το ~/.kde4 όπως είναι
> (αυτούσιο που λένε), δεν θα χρειαστεί να κάνεις τίποτα άλλο, διότι το
> kmail, θα δεί εκεί από κάτω, τα directories που το αφορούν και έτσι απλά
> θα δουλέψει σαν να μην έχει αλλάξει τίποτα ...

Έτσι είναι όπως τα λέει ο Θανάσης. Όπως είναι το directory ~/.kde4 μπορείς να
το μεταφέρεις και θα έχεις ακριβώς το ίδιο KDE περιβάλλον στη νέα σου διανομή.

Αν θέλεις να μεταφέρεις επακριβώς μόνο το kmail, θα πάρεις το
~/.kde4/share/apps/kmail (ολόκληρο το directory), αλλά και το αρχείο
~/.kde4/share/config/kmailrc . Το έχω ξανακάνει.

Σημειώνω οτι στο debian οι ρυθμίσεις του KDE4 είναι πλέον στο ~/.kde, όχι στο
~/.kde4 . Δε ξέρω η SUSE και το ubuntu πως το έχουν.

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"