Μετατροπή Suse 11.1 σε Ubuntu

ANDREAS ANTYPAS advocate at otenet.gr
Sun Jun 21 10:15:10 EEST 2009

Μετατροπή Suse 11.1 σε Ubuntu

Ερώτημα για 2 λαπτοπ.
Στο ένα είναι εγκατεστημένο μόνο το suse 11.1 Πώς μπορώ να εγκαταστήσω το ubuntu στη θέση του suse χωρίς να χαθούν οι επιλογές (π.χ. σελιδοδείκτες) και κυρίως να μη χαθούν τα δεδομένα του /home ? Ενώ γι`αυτή τη δουλειά έχω πάρει μπακάπ, δεν το έχω καταφέρει για το K-mail. Πώς μπορώ να πάρω μπακάπ για το k-mail??
Το άλλο είναι αυτό που μοίρασε η Τελλάς πέρσι. Έχει προεγκατεστημένα windows sVista και εγκατέστησα επιπλέον το suse 11.1. Πώς μπορώ να αφαιρέσω το suse και εγκαταστήσω το ubuntu χωρίς να πειράξω τα sVista?