Γραμματοσειρές των windows στο Ubuntu

Γιώργος Μιχαλογιωργάκης giorgis.m at gmail.com
Sat May 9 23:40:23 EEST 2009

Στις Σάββατο 09 Μάιος 2009 22:09:06 ο/η Andreas Antypas έγραψε:
> Εγκατέστησα το hpijs αλλά δεν μπορώ να βρω πώς θα ξεκινήσω την εφαρμογή
> για το σκάνερ. Η επιλογή που δίνει: «Εφαρμογές --> Γραφικά --> XSane
> Imaging scanning program» δεν μου βρίσκει συσκευή σκάνερ. Στο μενού
> φαίνεται επίσης κάτι σχετικό με σκάνερ.

Δυστυχώς δεν έχω ούτε ubuntu ουτε scanner.  Σε ένα τέρμιναλ τι δίνουν οι
εντολές
sane-find-scanner
sudo sane-find-scanner

Αν από καμμία δεν βλέπεις τον σκάνερ τότε μάλλον δεν έχει φορτώσει ο driver.
Αν δεν τον βλέπεις από την πρώτη αλλά τον βλέπεις από την δεύτερη δεν είσαι
μέλος του scanner group.  Από ότι θυμάμαι δεν υπάρχει κάποια HP set up (η
αντίστοιχη) επιλογή;

Γιώργος

Αν δεν βρείς λύση μπορείς και να ρωτήσεις την λίστα του ubuntu-gr η στο
φόρουμ.