dianomi gia media server

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Wed Dec 31 17:25:51 EET 2008

John T. Margaritopoulos wrote:

> Το έχεις δοκιμάσει με σύνδεση svideo - scrt. Στα βασικά μου μηχανήματα
> που έχω fedora δεν το Έχω καταφέρει. Προφανώς, κάτι δεν κάνω καλά
> εγώ....για αυτό θέλω κάτι εύκολο.

Έβαλες το LinuxMCE και δεν κατάφερες να συνδέσεις τον υπολογιστή
με την τηλεόραση μέσω svideo - scart? Ή μιλάς για fedora - αν
ισχύει το δεύτερο δεν μπορώ να σε βοηθήσω (δεν έχω ιδέα από fedora).

Το LinuxMCE θεωρείται πάρα πολύ εύκολο στην εγκατάσταση και στο
σετάρισμα. Απλά ψάξε πρώτα με τι hardware συνεργάζεται τέλεια και
με τι hardware έχει προβλήματα.

--

tsapi
tsapi at tsapas.gr