dianomi gia media server

John T. Margaritopoulos johnmargaritopoulos at gmail.com
Sun Dec 28 17:24:49 EET 2008

Καλησπέρα σας και χρόνια πολλά.

Θα ήθελα τη βοήθεια σας στο παρακάτω. Θέλω να στήσω ένα pc για να το
συνδέσω με TV, βασικά για να αποθηκεύω και να βλέπω ταινίες.

Ο επεξεργαστής είναι intel (ένας πυρήνας, ταχύτητα 3 ΜHz, ram 1 GB) και
η κάρτα γραφικών θα είναι μια παλιά nvidia (δεν την έχω αγοράσει ακόμη).
Η σύνεση με την TV θα είναι από svideo σε scart.

To ερώτημα μου είναι πια είναι η πιο κατάλληλη διανομή για να πετύχω
αυτό το project, με κριτήρια: ευκολία εγκατάστασης, ευκολία ρυθμίσεων,
ικανοποιητική επιλογή προγραμμάτων.

Λέω να το συνδέσω και στο home δίκτυο που έχω, αλλά πιστεύω αυτό θα
γίνει σχετικά εύκολα.

Ευχαριστώ,
Γιάννης

--
Dr. John T. Margaritopoulos,FRES
Department of Biochemistry and Biotechnology,
email: johnmargaritopoulos at gmail.com
email: jmarg at uth.gr