Macromedia Flashplayer

Thanos pampo at freemail.gr
Fri May 30 12:05:07 EEST 2008

Christos wrote:

> Οχι, rpm. Απλώς αντικαθιστώ όπου tar --> rpm ;

Το 'tar.gz' είναι απλά ένα συμπιεσμένο αρχείο το οποίο απαιτείται να το
αποσυμπιέσεις και να τρέξεις χειροκίνητα τον installer.

Το 'rpm' είναι πακέτο για τον RedHat Package Manager. Μιας και έχεις
Suse υποθέτω πως μπορείς να κατεβάσεις το rpm και ως διαχειριστής να
κάνεις κάτι σαν το παρακάτω:

	rpm -i flash-plugin-9.0.124.0-release.i386.rpm

ή να χρησιμοποιήσεις το Yast (δεν ξέρω πως). Απλά οι οδηγίες που έδωσα
με το 'tar.gz' αρχείο δουλεύουν ανεξαρτήτως διανομής. Διαλέγεις και
παίρνεις... ;-) Το ίδιο ισχύει και για τον φίλο με το Fedora.