Re: Ρυθμισεις ενεργων παραθυρων Kubuntu 7.10

christos mitrogiannis mitrogiannis at gmail.com
Wed Mar 12 11:54:49 EET 2008

Τελικα, ο καταφερα να δω τα παραθυρα κανοντας οπως μου ειπες Λουκά. Η
διαφορα ειναι οτι τα βλεπω σε external panel. Αυτο που εκανα ειναι το εξης:
Δεξι κλικ στο Panel->Unlock Panel->Add New Panel->External Task Bar. Δεν
καταφερα να τα δω στο αρχικο Panel με αποτελεσμα να εχω ενα ογκοδες πλαισιο
οπου προβαλονται τα ενεργα παραθυρα. Δεν ξερω αν υπαρχουν καποιες ρυθμισεις
που μπορουν να γινουν μεσω τησ επιλογης Configure Panel.
Αυτο που ανεφερες Ανδρεα με το Alt+Tab δουλευει απλα ειναι λιγο ενοχλητικο
οταν εχεις πολλα παραθυρα ανοιχτα.
Ευχαριστω για την βοηθεια, θα συνεχισω να το ψαχνω και αν σας ερθει και
καμια αλλη ιδεα ειναι καλοδεχουμενη.

--
Carpe Diem
Indian