Ρυθμισεις ενεργων παραθυρων Kubuntu 7.10

christos mitrogiannis mitrogiannis at gmail.com
Tue Mar 11 23:03:39 EET 2008

Καλησπερα,

Εχω εγκαταστησει το Kubuntu 7.10 στον υπολογιστη μου και αντιμετοπιζω το
εξης προβλημα. Οταν ανοιγω οποιαδηποτε εφαρμογη η' φακελο δεν ανοιγει
αντιστοιχα στη γραμμη εργασιων, με αποτελεσμα οταν κανω ελαχιστοποιηση σε
καποιο παραθυρο να μην μπορω να το επαναφερω γιατι δεν το "βλεπω" στη γραμμη
εργασιων. Μεχρι στιγμησ τα επαναφερω με μεσσαιο κλικ στην επιφανεια εργασιας
οπου μου δειχνει ποια παραθυρα ειναι ενεργα και σε ποια επιφανεια. Το
προβλημα εμφανιστηκε απο οταν εκανα χρηση της επιλογης transparency στα εφε
του Desktop. Εκανα απαναφορα στις αρχικες ρυθμισεις αλλα δυστυχως κανενα
θετικο αποτελεσμα.
Δεν γνωριζω καλα τον χωρο του Linux οποτε μπορει να εκανα καποια λαθος
ρυθμιση και να δημιουργησα αυτο το προωλημα.
Οποιαδηποτε βοηθεια ειναι ευπροσδεκτη και πολυτιμη,
ευχαριστω προκαταβολικα....

--
Carpe Diem
Indian